HTML

NAVY

Semmi extra. Néha rögzítek hangulatokat. Leginkább magamnak. Valakit érdekel, engem nem zavar...

Friss topikok

Linkblog

2010.04.29. 12:41 WI

3M

Rájöttem, mi az én bajom. Nem rég halt meg Popper Péter. No nem ez, csak ehhez kapcsolódik. Ennek apropóján sok gondolatát újra idézték stb. Valóban nagyszerű ember lehetett, egy-két előadásán én is voltam, apámat tanította is, és bár ő annyira nem rajong a pszichológusokért, ő sem mondott róla rosszat.

 

Lényeg: azt mondta (tartalmilag idézem) hogy az ember akkor tud igazán boldog életet élni, ha minden korszakát a maga teljességében megéli, kiélvezi. Na ez nekem nem volt meg gimiben. Azért remélem, nem rekedtem meg ott minden tekintetben, de azt mindenképpen érzem, h attól többet vártam és az egyetem sem tudta pótolni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jelentake.blog.hu/api/trackback/id/tr441961702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása