HTML

NAVY

Semmi extra. Néha rögzítek hangulatokat. Leginkább magamnak. Valakit érdekel, engem nem zavar...

Friss topikok

Linkblog

2010.01.24. 00:47 WI

Vadöhadödududá

Rendszerint a naplóim 2 hétig bírták. A rendszeresség tehát nálam ennyi idő után enm áll be. Még nem bízhatom el magam.

Kornis Mihály egyszer azt mondta, naponta 8 órát ír és abból fél óra maximum az, ami alatt olyan anyag terem, mely megőrzésre érdemes, vélhetően valami értéket tartalmaz. Persze gyenge ürügy-értéket teremteni pedig nem célom, bár nem megvetendő melléktermék, mégis irreálisnak tűnő-mindenesetre úgy látom, olyankor is fogok írni, ha egyszerűen nem utálom a gondolatot és van rá lehetőségem.

10/7-szer a legjobb ötletek félálomban jutnak eszembe és ezekből 20/19-szer lusta vagyok felkelnia  lejegyzéshez. Ha még le is írom, akkor is olyan címszavakkal, amik általában nem alkalmasak arra, hogy felidézzem késbbi éber állapotomban, mire is gondoltam. Lényeg a lényeg, ritká vagyok ilyenkor gép előtt. Szóval írok, aztán statisztikailag akad néha hal a hálóban, amit majd egyszer szívesen olvasok vissza.

Amúgy felpróbáltam a "családi-örökség" sígatyát, ami érthetően egy éve volt rajtam utoljára és úgy jártam, ahogy a hagyományok szerint csak nők járhatnak. Tagadhatatlanul kihíztam. Úgy nekifeszül a hasam az elülső részének, hogy határozottan biztonságban érzi magát, mint a fal mögé tapadó katona vagy Kőhalmi Zoltán laposemberkéje... Olyan vagyok, mint Kevin Federline, csak az a rész hiányzik, ami a csajozás terét illeti. Persze amennyivel kisebb a pocakom, annyival voltak szarabb nőim. A kérdés most már csak ott vetődik fel, hogy a mérték meghatározásánál melyik oldalon legyek hiú...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jelentake.blog.hu/api/trackback/id/tr131696798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása