HTML

2011.01.06. 02:28 WI

Riasztó

Szóval rég nem írtam. Nem csak ide, de amúgy sem. "Verset" speciel azóta amióta ellenálltam a taníttatásnak, szal. 5-6 éve. Nekiültem tanulni, aztán eszembe jutott pár tök só sor, de mire elkezdtem írni, más jött ki. Mivel enm akarom, hogy meghaljon a blog, kell vmi tartalom, szal. íme:

Ritmusban könnyebb lenne, de nem lenne kifejező

Skótkockás zsakettban csíborgörcs pipiskedő

Ünneprontó paraszt

 

Szóval ha az utcán mész és csak galambszínű

Fedél nélkül ami hazamegy veled fejedben

Ne keresd többet a faszod a nejemben

 

Szerelmes verset akartam gépelni

De csak két deci gecit tok egyszerre szétnyelni

Kedves bajtársam

 

Igénytelen lehetsz, de haszontalan

Sosetudod… Vidd el bebaszni egyszer

Unokahúgod

 

Idegőrlő lélekidegen lányok

pinájában tapicskolni

és agyalsz melyik franc is a Móni

 

Szóval találtam egy szerelmet magamnak

remélem neki is úgyahogy

és akkor itt hagyok pár évnyi sörcsapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jelentake.blog.hu/api/trackback/id/tr652564073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása